Nästan (men bara nästan) höstlängtan!

Kollar runt lite på mina vanliga inköpsställen så att säga, nelly, spirit of st louise(skövde)zoovillage,hm mf och konstaterar att hösten närmar sig med stormsteg eller till och med sjumilakliv! Det går fort nu och så mycket fina höstkläder det har kommit in (plånkan lever farligt). Har kärat ner mig i Barbour internationaljackan på spirit. Provade den för några veckor sedan och det va kärlek vid första ögonkastet kan man säga, jag som inte ens tror på det förutom när det kommer till kläder eller skor..eller väskor..eller god mat, haha, jag kände att vi klickade. Det är bara det att "to die for" listan inom något sånär rimliga priser börjar bli längre än en genomsnittlig ullaredsnota. Här kommer ett smakprov:



zovillage.se


spiritofstlouise.se

Höstkläder är faktiskt det jag gillar mest att köpa, man har ju så mycket kläder på sig hela tiden när det är kallt och det blir inte lika förstört som på sommaren med sol, sand, salt och gud vet allt!

/JJ


Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej Jenni!



Fin blogg du har! Ska bokmärkas och följas!

(Och sjukt snygga kläder i det här inlägget med ^^)

2011-07-23 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0