Ta dig i kragen Jenni

Saker som skulle lätta mig samvete betydligt. Saker som jag skulle gjort för typ 100år sen. Saker som jag hade lovat mig själv att fixa, varför är man så jäkla seg när man vet att det är så himla skönt när det blir gjort?!


To do utan inbördes ordning:

* Fixa punkan på cyckel nr2 (vi köpte den för att det va punka på den andra, no comments)

* Säga upp gymkortet, finns bättre välgörenhet!

*  Städa bilen, luktar som att nåt dött där inne (det är min lilla ford ka jag pratar om, emils bil är hans bebis= pedantskött)

* tvätta bilen, fåglar,träd och klimat har gjort sina behov på den..

* Börja springa, är ju faktiskt gratis och kan va rätt skönt.

* Börja gå till jobbet när jag inte måste hem till Gizmo på lunchen. Är ju faktiskt löjligt nära till jobbet. Kan inte ens med att säga hur nära det är. =)

* Röjja i klädkammaren annars får vi spika igen dörren in dit och sätta upp döskalleklistermärken.

Rätt åt dig Jenni, såhär blir det när man stoppar huvudet i sanden... Back to reality!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0