Sliten som få

Kolmården igår tog knäcken på mig.. skrikande barn, trängsel, köer till precis allt oh my. Mer än vad man klarar av. Visste vi vad vi gav oss in på? Vi hade ju inte ens alibi (dvs barn) för att vara där, inte ens gizze får ju gå in på djurparker annars kunde vi ju skyllt på att han ville åka och kolla på aperna men nu får vi faktiskt skylla oss själva. Jag och Helena hade till o me tjatat till oss en heldag på kolmården. Det ända vi ville se egentligen va delfinshowen (inte jag, hatar delfiner) och linbanan som går över hela parken, visst vi kunde gjort detta om vi hade velat förspilla hela våran ungdom och till o me hinna tappa några gråa strån från huvudet. Jag är besviken, drömmen om mysiga djurparker och gulliga djur som är nöjda och gör konster är död.





På barnens lantgård va det typ 5 barn på varje djur.. Jag och Helena som ville mysa med djuren hittade tyvärr bara en get som blivit över...



Men han (eller hon?!) va väldigt söt=)

Tänk er för innan ni krossar era minnen från barndomen!
/JJ

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan söt get!

2011-07-22 @ 20:43:41
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0