Det blir djupt ikväll

Sitter och spanar runt på lite olika bloggar. Beundrar alla som har förmågan att fånga intresse med bara några få ord och en talande bild. Jag önskar att jag också hade den förmågan!
Jag vet att jag styrs väldigt mycket av mitt humör. När jag är väldigt glad och nöjd finns det ingen hejd på mig. Jag vill skratta,skrika,hitta på saker,göra bra saker,jag vill göra allt och jag vill dela med mig.
Sen finns det dagar man inte vill göra ett jävla skit.
Finns det ingen gråzon?
När jag va yngre skrev jag dagbok, men det va alltid när jag va låg. Jag skrev och skrev och skrev tills det kändes bra igen. Det är vad som är lite svårt med en blogg, att dela med sig i med och motgång... I ljuset mörkret och en eventuell gråzon (för de som har en).
Men jag antar att man lär sig?! För när man är nöjd och glad är ju allting enklare!
Nu låter det som jag e asdepp men det är jag verkligen inte! Jag bara filosoferar, tänker mest på kvällarna, då går hjärnan på högvarv, för att inte tala om nätter då man inte kan sova för man har så jävla mycket bra planer, haha!

Jag bjuder på en skitsnygg bild på mig i en dansk sillfabrik, kurs med hanssons fisk i våras.



Det luktade så gott så man knappt blev hungrig på flera dar...

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-22 @ 09:49:56
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2011-07-22 @ 14:18:44
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0