Tröttsamt

Har precis slutat jobbet, sätter mig i bilen och vad händer för femte gången denna veckan?!?! Jo Ica-bilen backar intill lastbryggan på jobbet och jag kommer inte förbi... Suck, jag blir så trött. Kul o sitta här i bilen och glo när man bara vill hem;( just nu är det mest synd om mig i hela världen och jag som har köpt dipp till mina chips, gräddfilen kommer med all säkerhet att hinna surna innan jag kommer härifrån..bara för att. Lagen om alltingsjävlighet! Sen finns det ju såklart ett annat sätt att se på det också, hade jag inte gått in i affären och köpt dipp... Och lösgodis... Och ett sexpack cola... Så hade jag inte suttit här. Då hade jag redan varit hemma, hunnit duscha och antagligen fått i mig färre kalorier. Det finns alltid två sidor att se på saker. Förbannat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0