Se världen

Är alltid sugen på att resa. Sitter ofta och kollar runt på apollo, ving, fritidsresor och solresor för att se om jag hittar nåt kul=) Synd att man bara har 5 semesterveckor per år, det räcker ju aldrig till.. Men de senaste åren har det faktiskt blivit endel resande ändå.

Grekland/Rhodos-07


haha va små vi va där..=)



Egypten/sharm el sheik-09




Vi hittade den här killen en dag när vi kom hem från dtranden och tv:n va på...
Städaren hade varit lustig och vi va livrädda.



Vi bodde på en jävla skum bakgata. För att slippa allt busvisslande och gapande så började vi gå runt såhär.



Frankrike/angers/paris-09





finn fem fel=)

oväder över paris!

Egypten/hurghada-10



typiskt mig...suck.




akta er för att bära leopard i egypten
.. de blir helt till sig!

Åland/kryssning-10













Danmark/skagen-10





helena och ulf




Italien/kalabrien-10





Sen dog kameran för gott kan man lugnt påstå. Tappade den i golvet sen stog jag på den, trodde det skulle hjälpa, haha!


Spanien/barcelona-11











Grekland/rhodos-11









Kommentarer
Postat av: Helena

Mums vilka fina bilder på mig. Haha.

2011-08-06 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0