Mys




Vi är ensamma hemma ikväll så vi har mammagizzemys! Emil är ute och kör lite lastbil så vi sitter just nu och delar på en vattenmelon=) Det är hårt att va truckerfru, så mycket egentid att slå ihjäl. Men så mycket gott man kan unna sig när man tycker lite halvsynd om sig själv! (både mat och shopping. som man för övrigt även hinner gömma innan han är hemma=)) haha!
Men jag måste ju alltid dela med mig, gizze gör sig alltid påmind när det kommer nåt gott på bordet. Han är helt galen i melon, knappt man får en lugn stund här utan en krafsande tass på armen..




Näe, nu ska jag mata diskmaskinen. Så lite tid hemma-så jävla mycket disk. Hur är det möjligt?!

/tjo!


Kommentarer
Postat av: misslillen

Haha vilken liten nutte du har där! :)

Jag har precis startat en frågestund på min blogg, så om du känner för det kan du gärna ställa en fråga! Annars kan du bara surfa in och läsa lite ;)

Kram kram!

2011-08-04 @ 23:59:01
URL: http://misslillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0