Jag kan inte slappna av innan solen går ner


Jag har märkt att jag har fruktansvärt svårt att va inne så fort det är soligt och varmt. Jag bara släpper allt, typ tvätt och städ..och matlagning..och handling (mat alltså, kläder är ett undantag, haha).
Bara för att få vara ute så länge det är ljust. Jag minns inte ens när jag såg på tv senast och det är typ mitt största intresse annars efter shopping då givetvis.
Men det är skönt. När man är inne på jobbet hela dagen så vill man ju bara ut sen!
Har suttit i Karstorp med Helena och Gizze ett par timmar. Nu sitter jag på balkongen och bara igonerar dammtussar och disk, tv:n är på och barfotamannen Ernst myser.

Jag skiter i alla måsten just nu och bara njuter!





/tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0