Dålig uppdatering-sorry!

Men tro inte att ni har blivit av med mig...;) har jobbat rätt mycket efter semestern, har ju redan gått fyra veckor sen vardagen bröt sig in i mitt liv, sjukt va fort tiden går! Har väl haft lite för mycket med beställningar på jobbet, kräftpremiär, surströmmingspremiär och Gud vet allt i huvudet för att få tid och ro att skriva! Va inne här nu och såg att jag fortfarande har läsare varje dag ( vilket jag faktiskt inte trodde om jag ska va ärlig) och det gjorde mig så jävla glad! Det får mig att vilja fortsätta;) några måste ju ändå tycka att min blogg är värd att läsa ( uppenbarligen). Nä nu ringer klockan snart, uppställning på jobbet 8.30 annars spöstraff. Ser fram emot ledig onsdag, nedräkningen började redan i onsdags. Inte nog med att jag är ledig då, lönelappen kommer då me! Måste vara bästa dagen i månaden;) haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj att höra att du lever ;) kommer du till kbg ngt snart?

2011-08-21 @ 02:45:26
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0